sobota, 22 stycznia 2011

Bjoern Einar Romoeren














Bjoern Einar Romoeren urodził się w  1 kwietnia 1981 w Oslo Najlepszy skoczek narciarski Norweski.
03/04 trener kadry  Mika Kojonkosi Bjoern Einar Romoeren mistrz Norweski 01/05roku  na skoczni K-12 na Letalnicy 20 marca 05 roku  rekord świata długości skoku 239 m. 06roku  Turyn olimpijski brązowy medal mistrzostwa świata dwa brązowe. Mistrzostwa w locie narciarskich dwa złote medale konkursach drużynowych zdobył wszystkie trofea. skacze dla klubu Hosle IL, obecnie mieszka w Oslo studiuje ekonomie. Zainteresowanie: wspinaczka, snowboard, golf. Muzyka : zespołów The Misfits, The Doors, Turbonegro i Satyricon. Jego brat Jan-Erik były wokalistą  metalowej kapeli black Tsjuder. Stan Cywilny: narzeczona Martine Remsoy. Bjoern Einar Romören należy, do nowego młodego pokolenia skoczków narciarskich, tuż za taki mi gwiazdami jak: Adam Małysz, Andreas Widhoelzl, Martin Schmitt i Sven Hannawald.chęć dalszych sukcesów świadomy tej krótkotrwałych osiągnięć, sławy."Nie mam obecnie żadnych podstaw, aby rozmyślać 
o olimpijskim złocie", mówi Bjoern Einar Romören. "Jeśli skończę ze skokami narciarskimi, będą zadowolony bo zakończę studia."Björn Einar Romören znany jest z tego, że chce, aby każdy dzień przyniósł mu tyle  ile to radości, tylko możliwe.Cechy charakteru: wesoły, bystry i pełen temperamentu.

3 komentarze:

  1. Hey! Jestem Evelynn i niedawno założyłam bloga dotyczącego mojej muzyki. Zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pozdrawiam serdecznie i zapraszam : http://bloog-nika.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  3. Evelynn nie podałaś adresu
    Nika a twój blog nie istnieje a ja tu rzadko zagladam Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń